Waar de passie voor digital marketing allemaal begon
De interesse in digital marketing zat er bij Marco al vroeg in. In 2013 is Marco begonnen met de verkoop van autoverlichting via zijn webshops Hidxenonverlichting.nl en Autolampenshop.nl. Het ondernemen zat er dan ook al vroeg in bij Marco. De webshops zijn nog steeds onderdeel van één van zijn twee bedrijven. Ze vallen allemaal onder Koers Internet Marketing. Maar Marco geeft toe dat zijn focus momenteel niet op deze webshops liggen. Waarom? Omdat één bedrijf niet genoegd was en hij in februari 2016 het merk ShaversClub, onderdeel van ShaversClub B.V., heeft opgericht. Hoe hij van een webshop online succes moest maken, heeft hij geleerd tijdens de minor digital marketing.
Ondernemen tussen de grote spelers
‘Ik ben begonnen met mijn webshops, omdat ik online marketing geweldig vind en van ondernemen hou. Ik zie mezelf simpelweg niet voor iemand anders werken. Wat ik én onze investeerders zo uniek vinden aan het concept van ShaversClub, is dat het een compleet nieuw scheermerk is. De scheer- en mannencosmetica markt is vrij ouderwets en is eigenlijk altijd in handen geweest van de grote namen zoals Gillette en Wilkinson.’